مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب

دانلود فیلم معراجی ها

دانلود فیلم ایرانی معراجی هانام فیلم: معراجی ها

 موضوع : طنز/ اجتماعی/ دفاع مقدس

کارگردان: مسعود ده نمکی

منتشر کننده ی فایل : سایت دانلودترین

سال تولید : 1392

بازیگران اکبر عبدی، برزو ارجمند، دانیال عبادی، بهاره افشاری، مهران رجبی، سید جواد هاشمی، پندار اکبری، پوراندخت مهیمن، اصغر نقی زاده، ماشاالله شاهمرادی، عباس محبوب، سهراب یاری، احمد ایراندوست

 خلاصه داستان:

قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می کنند و همین آغاز قصه ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند…

    دانلود با دو کیفیت

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد

نام فیلم :معراجی ها

موضوع:اجتماعی

 لینک مستقیم (کیفیت بالا): سرور1- سرور 2

لینک مستقیم ( کیفیت متوسط): سرور1- سرور 2

کامنت ها
: qasem 1393/03/26

باسلام و احترام خدمت شما مدير محترم...
سيستم کسب درامد و تبليغاتي بيست پاپ در راستاي همکاري با سايت هاي پربازديد شما مدير محترم را دعوت به همکاري ميکند...
http://bistpop.ir/
با عضويت در سيستم 20 پاپ از بازديد کنندگان سايت خود درامد کسب کنيد
با هر ايپي در 24 ساعت 160 ريال درامد کسب کنيد!
سيستم تبليغات 20 پاپ = کسب درامد و اقعي و هميشگي از طريق پاپ اپ تبليغ ارزان سايت و محصولات شما...
http://bistpop.ir/
20پاپ بهترين و امن ترين محل براي معرفي سايت وتبليغات محصولات شماست%
منتظر حضور شما هستيم
افتخار ما همکاري با بزرگترين سايتهاي ايرانيست%
http://bistpop.ir/

: میثم 1393/03/25

سلام خسته نباشید ببخشید مزاحمتون شدم من مدیر ثمین موزیک هستم که قبلا مزاحمتون شده بودم نمیدونم تا حالا با وردپرس کار کردین یا نه ولی خیلی آسونه و امکاناتش نسبت به رزبلا عالیه
فقط باید یه هاست با هم بخریم که فکر کنم مشه نفری 20 تومان
مایلید با هم یه سایت وردپرس راه بندازیم ؟
طراحی قالب با من خودمم پست میزارم شما هم کمک کنید
اگه مایل بودید پیام بدید من فکرشو کردم از سایت های دیگه هم پرطرفدار تر میشیشم چون خودم هم واسه سریال ها پوستر اختصاصی طراحی میکنم تازه کلی هم میتونیم از پاپ آپ و تبلیغات پول دربیاریم
saminmusic.ir

مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد