مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب

دانلود فيلم دوباره زندگی

 

دانلود فیلم ایرانی درباره زندگی

نام فیلم: درباره زندگی

 موضوع :اجتماعی

کارگردان:  محسن ربیعی

منتشر کننده ی فایل : سایت دانلودترین

سال تولید : 1390

بازیگران : سحر ذکریا، زیبا بروفه، مجید یاسر، نیما شاهرخ شاهی، مریم امیر جلالی، فخرالدین صدیق شریف و ….

خلاصه داستان:

سعید که ازدواج کرده و دارای فرزند کوچکی نیز هست، ناگهان با عشق قدیمی اش روبرو میشود،آنها رابطه ای پنهانی با هم آغاز میکنند اما …

 در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد

نام فیلم :درباره زندگی

موضوع:اجتماعی

دانلود با حجم 536مگابایت

فرمت :mkv

دانلود با لینک مستقیم 

دانلودترين (www.downloadtarin.ir)

کامنت ها
: عادل 1393/08/20

آقا ممنون. یک بار دیگه دانلود کردم. صحیح و سالم.
فقط فیلم دایره زنگی بود به جای درباره زندگی شکلک
عیبی نداره. چون که من دایره زنگی رو خیلی وقت بود هوس کرده بودم ببینم اما حوصله دانلود نداشتم. شکلک

پاسخ : باعرض پوزش لینک فیلم درباره زندگی تصحیح شد

: عادل 1393/08/19

سلام. آقا من این 293 مگابایتی رو گرفتم. با سه برنامه مختلف و در دو کامپیوتر امتحان کردم. اصلا غیر قابل جلو زدنه. یعنی باید بشینی یک سره تا ته نگاه کنی شکلک
البته من که نگاه نکردم چون یه وقت دیدی آخر نداره...
شکلک

پاسخ : ممنون از اطلاع رسانی تصحیح شد دوباره دانلود کن

مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد