مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب

دانلود آهنگ جدید باراد به نام تو مال من میشی + متن اهنگ

دانلود آهنگ جدید باراد به نام تو مال من میشی

% دانلود آهنگ جدید باراد به نام تو مال من میشی + متن اهنگ

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

متن اهنگ :

بازم نشستی رو به روم

منو دیوونه میکنی

گوشه , کنار قلبمو

پر از نشونه میکنی

میخوای که عاشقم کنی

داری منو راضی میکنی

بازم داری با حس من

یه جورایی بازی میکنی

تو مال من میشی

منو میکشی با این کارات

این دل بی چاره شده دیوونه ی رفتارات

تو مال من میشی

اره همه اینو میدونند

نباشی میمیرم دیگه چیزی نمیمونه از من

تو مال من میشی , تو مال من میشی

بازم داری با اون چشات

حالمو بدتر میکنی

میایی و این فاصله رو

کمتر و کمتر میکنی

با خنده های زیر لب

به من اشاره میکنی

با این کارات قلب منو

 تیکه و پاره میکنی

تو مال من میشی

منو میکشی با این کارات

این دل بیچاره شده دیوونه رفتارات

تو مال من میشی اره همه اینو میدونند

نباشی میمیرم دیگه چیزی نمیمونه از من

باراد

تو مال من میشی , تو مال من میشی

….

تو مال من میشی

منو میکشی با این کارات

این دل بیچاره شده دیوونه رفتارات

تو مال من میشی اره همه اینو میدونند

نباشی میمیرم دیگه چیزی نمیمونه از من

   اهنگ 128  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم اهنگ : 3.12 مگابایت

کامنت ها
مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد