مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب

دانلود رایگان آهنگ جدید مهران آتش به نام با من قدم بزن + متن اهنگ

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهران آتش به نام با من قدم بزن

آهنگ : حامد حنیفی ، تنظیم : بابک سعیدی

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + متن ترانه |

% دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام با من قدم بزن + متن اهنگ

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

مهران آتش

متن اهنگ با من قدم بزن مهران آتش :

با من قدم بزن حالا که با منی

حالا که بغضی ام , حالا که سهممی

با من قدم بزن می لرزه دست و پام

بی تو کجا برم , بی تو کجا بیام

دست منو بگیر , کنار من بشین

من عاشق تو ام حالا منو ببین

حال منو ببین

از دلهره نگو , از خستگی پُرم

بی تو می شینمو و روزا رو میشمورم

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

فردا داره به ما لبخند میزنه

………. مهران آتش ………

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

فردا داره به ما لبخند میزنه

………. مهران آتش ………

بی تو برای من فردا پر از غمه

بی تو هوا پسه , دنیا جهنمه

دست منو بگیر , تو اوج اضطراب

بازم منو ببر , با بوسه ای بخواب

با من قدم بزن تو این پیاده رو

من عاشقت شدم از پیش من نرو

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

فردا داره به ما لبخند میزنه

………. مهران آتش ………

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

فردا داره به ما لبخند میزنه



   اهنگ 320 دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم 320 حجم اهنگ : 7.53 مگابایت
   اهنگ 128  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم اهنگ : 3.05 مگابایت

کامنت ها
مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد