مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب

دانلود اهنگ جدید علی لهراسبی با نام هر شب

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام هر شب
ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی – موزیک : مرتضی پاشایی

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + متن ترانه |

% دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی با نام هر شب

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

متن اهنگ جدید علی لهراسبی به نام هر شب :

هر شب دل من کارش اینه

جلو عکسات میشینه

میدونم راهی نیست غیر از تنهایی

دنیام شده تاریک و تیره

داره قلبم میمیره

اخه امشب باز حس کردم اینجایی

گریه هر شب من شده عادت تنهایی

عشق تو , تو دل من شده باعث رسوایی

وای از تنهایـــــــی

قلب دیوونه ی من هنوزم دوست داره

همدم گریه ی من شب و این در و دیواره

وای از تنهایـــــــی

شاید دیگه از یادت رفتم

دارم از پا می افتم

ولی بازم قلب من اروم نمیشه

تنهام غم تو باز دوباره تو دلم پا میذاره

تو که رفتی اون میمونه همیشه

هرکی میبینه منو میگه از دنیا سیره

تقصیر چشمت تو بود دل من بی تقصیره

وای از تنهایـــــــی

خسته ی خسته منم دیگه طاقت ندارم

کاش بدونی عزیزم من هنوزم دوست دارم

تو واسه من دنیایی

  اهنگ 320 دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم 320 حجم اهنگ : 5.80 مگابایت
   اهنگ 128  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم اهنگ : 2.77 مگابایت

کامنت ها
مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد