مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب

دانلود فیلم شیر یا خط

دانلود فیلم ایرانی شیر یا خط

نام فیلم: شیر یا خط

موضوع  :طنز

کارگردان : فرشاد ارج

بازیگران : علی صادقی ، سحر قریشی ، آرش اسد  …

خلاصه داستان :

داستان پسری (علی صادقی) را به تصویر می کشد که قصد ازدواج  با دختر (سحر قریشی) مورد علاقه اش را دارد ، دختری جوان از خانواده ثروتمند برای اینکه از علاقه خواستگار خود مطمئن شود خود را به جنون میزند و وارد داستان طنز و جالبی می گردد …

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد

نام فیلم : شیر یا خط

موضوع:طنز

 لینک مستقیم : سرور1- سرور 2

کامنت ها
: reza 1392/07/30

سلام. خدمت شما....


دوست عزیز من در خواستی از شما داشتم امیدوارم کمکم کنید....

من دنبال خیلی از فیلم های ایرانی هستم ولی متاسقانه نتونستم پیدا کنم اگر ممکنه و براتون مقدوره فیلم هایی که میخوام برای دانلود بزارید ... من حاضرم فیلم هارو از شما خریداری کنم هزینش هم مشکلی نیست در خدمتتون هستم...

منتظر پاسختون هستم...موفق باشید...

مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد