مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب

دانلود آهنگ جدید اینجاشو ننویس از پویا بیاتی

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام اینجاشو ننویس

 ترانه و آهنگ : پویا بیاتی

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + متن ترانه |

| پیشنهادی سایت دانلودترین |

دانلودترين(www.downloadtarin.ir)

 

متن ترانه اینجاشو ننویس از پویا بیاتی :

بعد از تو نمیدونم چرا زندگیم اینجوریه

دلواپس اونم اونی که پشت این دوریه

♫♫♫

دیگه نمیتونم دیگه خنده هامم زوریه

از کسی پنهون نیست توی چشمای من خواهشه

هیچکی مثه اون نیست دل من با خیالش خوشه

گفتنش آسون نیست این جدایی منو میکشه

اینجاشو ننویس خدا میدونه دلتنگشم

دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم

با چشمای خیس خدا میدونه دلتنگشم

دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم

♫♫♫

میره نفسهامو دارم از همه چی سیر میشم

خالی دستامو بازنده ی تقدیر میشم

دیده عکسامو نمیدونه دارم پیر میشم

دانلودترين (www.downloadtarin.ir) دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   دانلودترين (www.downloadtarin.ir) حجم اهنگ : 7.99 مگابایت
   دانلودترين (www.downloadtarin.ir)  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   دانلودترين (www.downloadtarin.ir) حجم اهنگ :3.29مگابایت

  دانلودترين (www.downloadtarin.ir) منبع: دانلودترین

کامنت ها
مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد