مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب

دانلود آهنگ جدید امید دارم هنوز از زانیار خسروی

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام امید دارم هنوز

ترانه و ملودی : زانیار، امیرعلی – تنظیم : زانیار – میکس و مسترینگ : سیروان خسروی

ساکسفون : یاشار خسروی – کیبورد: اشکان آبرون

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + متن ترانه |

دانلودترين(www.downloadtarin.ir)

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

متن ترانه امید دارم هنوز از زانیار خسروی :

شدم غرق توی زندگی ساده

با یه قلب خالی از تو که تنهاییش زیاده

 

شدم حبس میون خاطرات با تو

همیشگی نشدی اما

همیشه یادمه نگاتو

خودت نشونم دادی مسیر آرزو هارو

حالا آرزو میکنم همون روزا رو

همون روزا رو…

امید دارم یه روز میرسه که یه جایی بالاخره

باز چشم تو چشات میندازم

امید دارم هنوز

دوباره میایی و کنار تو راحت

خوشبختیو میسازم

میسازم …

♫♫♫

هر روزی که میشه دیروز

دلتنگتر میشمو باز غرق میشم تو خیال و خواب

هربار که میزنه بارون میبندم چترمو

بیادت خیس میشم از قطره های آب

امید دارم یه روز میرسه که یه جایی بالاخره

باز چشم تو چشات میندازم

امید دارم هنوز

دوباره میایی و کنار تو راحت

خوشبختیو میسازم

میسازم …

دانلودترين (www.downloadtarin.ir) دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   دانلودترين (www.downloadtarin.ir) حجم اهنگ : 8.39 مگابایت
   دانلودترين (www.downloadtarin.ir)  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   دانلودترين (www.downloadtarin.ir) حجم اهنگ :3.45مگابایت

  دانلودترين (www.downloadtarin.ir) منبع: دانلودترین

کامنت ها
مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد