مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب

دانلود آهنگ جدید ایران من از محمد یاوری

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری به نام ایران من

ترانه سرا : بهمن عشاق / تهیه کننده و اسپانسر : رضا علیزاده

|به همراه متن ترانه |

% دانلود آهنگ جدید محمد یاوری به نام ایران من

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

متن ترانه ایران من از محمد یاوری :

من فدای خاک تو ای نگین آسیا

سرزمین عاشقا خاک پاک آریا

آبی دریای فارس زینت تاریخ ماست

دشمنی با راه تو راه نزدیک فناست

ای فدای خاک تو خون و جسم و جان من

تا همیشه تا ابد زنده باد ایران من

سرزمین مادری افتخار و آبرو

جان فدای راه توای همیشه آرزو

افتخار و عزتت شیشه ی عمر منه

نام تو ایران من خار چشم دشمنه

ای فدای اسم تو خون و جسم و جان من

تا همیشه تا ابد زنده باد ایران من

زنده باد ایران من …


   دانلودترين (www.downloadtarin.ir)  
دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   دانلودترين (www.downloadtarin.ir) حجم اهنگ :3.94مگابایت

  دانلودترين (www.downloadtarin.ir) منبع: دانلودترین

کامنت ها
مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد