مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب

دانلود آهنگ جدید بغض از مهدی احمدوند

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام بغض

ترانه : محمد ساسانی – آهنگساز: مهدی افشار – تنظیم : مهدی احمدوند – ویولن : مهدی احمدوند

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + متن ترانه |

% دانلود آهنگ جديد مهدی احمدوند با نام بغض

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

متن ترانه بغض از مهدی احمدوند :

حسرت دیدن گنبد طلا حرمت
داره مثل بغضی کهنه به دلم چنگ میزنه
اونقد از تو دور شدم که این روزا حس میکنم
غم غربت یه دنیا روی شونه ی منه
اونقد از تو دور شدم که این روزا حس میکنم
همه ی جهان فقط قد یه زندونه برام
من که عمریه هوایی یه بار دیدنتم
بگو پس کی نوبت من میشه پابوست بیام
میدونم پاتوق هرچی دلشکستس حرمه
هر کی از غربت این زمونه خستس حرمه
هر کی از دنیا بریده این روزا سمت توه
هر کی هر چی که دره به روش بستس حرمه

 

دانلودترين (www.downloadtarin.ir) دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320

   دانلودترين (www.downloadtarin.ir) حجم اهنگ :6.54 مگابایت

   دانلودترين (www.downloadtarin.ir)  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   دانلودترين (www.downloadtarin.ir) حجم اهنگ :3.24مگابایت

  دانلودترين (www.downloadtarin.ir) منبع: دانلودترین

کامنت ها
مدیر سایت

مدیر سایت

ادامه مطلب
دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

دانلود سریال دختر امپراطور دوبله فارسی

ادامه مطلب
دانلود سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده

ادامه مطلب
دانلود سریال موچین

دانلود سریال موچین

ادامه مطلب
دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

دانلود سریال سرزمین آهن دوبله فارسی

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد